Адміністрація закладу Дошкільної освіти:


Директор ЗДО Булденко Тетяна Андріївна

/Files/images/pratsvniki/IMG-22aa3fc6854885dcf71b3e3d8a7811ea-V.jpg


Освіта: вища. Закінчила Глухівський державний педагогічний інститут за спеціальністю "викладач д/педагогіки і психології, методист".


загальний педагогічний стаж: 22 роки;


Прийом дітей до дошкільного навчального закладу здійснює Директор ЗДО протягом календарного року на підставі:


1.Заяви від батьків або осіб, які їх замінюють, для зарахування дитини до закладу освіти.

2.Копії свідоцтва про народження дитини.

3.Виписки із медичної карти, карти профілактичних щеплень (форма №63).

4.Медичної довідки про стан здоров'я дитини та епідеміологічне оточення з дитячої поліклініки,довідки дільничного лікаря.

Групи у закладі комплектуються за віковими ознаками. За дитиною зберігається місце в закладі дошкільної освіти державної та комунальної форм власності у разі її хвороби, карантину, санаторного лікування, на час відпустки батьків або осіб, які їх замінюють, а також у літній оздоровчий період(75 днів).

Відрахування дитини з дошкільного навчального закладу здійснюється:

*за бажанням батьків або осіб, які їх замінюють;

*на підставі медичного висновку про стан здоров'я дитини,що виключає можливість її подальшого перебування у дошкільному навчальному закладі даного типу;


*у разі несплати без поважних причин батьками або особами, які їх замінюють, плати за харчування дитини протягом двох місяців.


Порядок оплати за харчування дитини:

Оплата вноситься в банк по квитанції до 25 числа за попередній місяць із розрахунку фактичної собівартості харчування за 1 день.

У випадку відсутності дитини в дошкільному закладі батьки повинні прийти за квитанцією і оплатити її, повідомивши про це вихователя.

Перерахування оплаченої квитанції з причин хвороби дитини здійснюється у наступному місяці.

Пільгова оплата за харчування надається після подачі директору дошкільного закладу відповідних документів. Перерахунок відбувається з моменту подачі документів.

Творча праця можлива тільки тоді, коли людина ставиться до роботи з любов’ю, коли вона свідомо бачить в ній радість... Коли праця робиться для неї основною формою прояву особистості і таланту.

Антон Макаренко

Під цими словами видатного педагога може поставити свій підпис кожен, хто вважає, що педагогічна робота поєднує в собі науку і мистецтво.

В ній важко визначити, в чому криється успіх: у методиці, яку можна передавати іншим, чи в індивідуальних особливостях педагога.

Тому завдання методичної служби нашого дошкільного закладу і полягає в тому, щоб допомогти педагогові знайти і розвинути в собі цю індивідуальність, яка допоможе оновити зміст педагогічного процесу в дошкільному закладі на основі гуманізації, демократизації, особистісно зорієнтованої моделі навчання і виховання дітей дошкільного віку/

Методична робота в нашому дошкільному закладі - це система взаємопов’язаних заходів, спрямованих на підвищення педагогічної майстерності педагогів, розвиток їхнього творчого потенціалу, а в кінцевому результаті - на зростання освіченості і вихованості дітей.

Відповідно до завдань річного плану передбачено різноманітні форми організації та види методичної роботи, а саме :

семінари-практикуми. педагогічні читання, ділові ігри, круглі столи.

З метою ознайомленя з кращим досвідом педагогічної роботи проводяться колективні перегляди форм і методів освітньо-виховної роботи, взаємовідвідування занять та режимних моментів.

Практикуються звіти вихователів про проходження курсової перепідготовки на педгодинах. Тематика самоосвіти педагогів глибоко продумується і визначається самими вихователями з урахуванням потреб навчально-виховного процесу.

Упродовж останніх років методичний кабінет ДНЗ спрямовує свою діяльність на виконання таких ключових завдань:

1. Впровдження в практику роботи інноваційних технологій та пошук нових форм і методів навчання та виховання дітей.

2. Оновлення змісту, форм зростання професійної майстерності педагогів.

3. Вивчення системи творчих вихователів.

4. Впровадження в практику роботи кращого педагогічного досвіду.

5. Програмно-методичне забезпечення навчальної бази згідно вимог Базової програми "Українське дошкілля".


Кiлькiсть переглядiв: 816

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.